1.1.2018 - 31.12.2019
Opetushallitus
Salpaus (koordinaattori)
Ekami
AEL
Invalidisäätiö
Spesia
Point College
Luksia
Asiakkuus tehdään näkyväksi toimintajärjestelmän prosessikuvauksissa. Linjataan asiakkuuksien hallinnan ja hoidon merkityksestä yhteinen näkemys. Kehitetään työelämäkumppanuuksia. Henkilöstölle selkeytetään asiakastyön tavoitteet, tehtävät ja vastuut. Valitaan ja hankitaan CRM-järjestelmä asiakkuuksien hoidon työkaluksi. Kehitetään tiedonsiirtoa eri järjestelmien välillä huomioiden GDPR.
Ekamin prosessit on kuvattu toimintajärjestelmään ja yhtenäinen näkemys asiakkuuden hallinnasta ja hoidosta luotu. Kumppanuussopimukset on otettu käyttöön ja henkilöstön asiakastyön osaamista kehitetty. Asiakkuustyön menetelmät ja työelämäyhteistyön malli sekä CRM on otettu käyttöön.
Projektipäällikkö Marjut Sakki
Etelä-Kymenlaakson ammattiopisto
puh. 050 564 1915
marjut.sakki@ekami.fi